Neirovalodas kouča Lindas Adamovas stāsts
Atrast harmoniju un līdzsvaru starp darbu un personīgo dzīvi, izvērtēt, kam tērēt savu laiku, lai tas būtu lietderīgi izmantots, spēt arī reiz pa reizei pārvarēt sevi un kādas barjeras, kas liek iziet ārpus ierastās komforta zonas – tas ir nozīmīgi, lai attīstītu sevi kā personīgo zīmolu.
Lasiet vairāk >
Biohakinga entuziasta Māra Žundas un "Rūdīšanās skola" stāsts
Gatavs riskēt, krist un kļūdīties, un mēģināt atkal – tādam ir jābūt uzņēmīgam uzņēmējam, un tāds ir arī labsajūtas trenera Māra Žundas personīgā zīmola stāsts. Viņš nomainīja darbu informācijas tehnoloģijas jomā pret biznesu veselības veicināšanas jomā, lai varētu dzīvot tādā vidē, kāda viņam patīk, darīt to, kas viņam visvairāk sagādā prieku, un dalīties savā pieredzē, lai iedvesmotu arī citus savai izaugsmei un pārmaiņām.
Komunikācijas ekspertes, pasaules apceļotājas un blogeres Zanes Eniņas stāsts
Viena no būtiskākajām vērtībām dzīvē un karjerā ir darīt visu ar degsmi, un tieši tā ir iespējams sasniegt virsotnes, gūt panākumus un attīstīt sevi kā spēcīgu personīgo zīmolu. Pasaules apceļotāja un blogere Zane Eniņa aizgāja no stabila darba, lai īstenotu vistrakākās idejas savā dzīvē un darītu to, kas visvairāk sagādā prieku. Komunikabls un uzņēmīgs cilvēks spēj sasniegt daudz, un arī šīm īpašībām ir liela nozīme personīgā izaugsmē.
Uzņēmējas Ingas Dalibas un „DarbaGuru” stāsts
Apņēmība realizēt savas ieceres, vēlme iegūt jaunas zināšanas, atklātība, spēja uzņemties atbildību, mācīties no savām kļūdām, gūt panākumus un izbaudīt tos – tās ir īpašības, kas veido uzņēmējas, “Darba Guru” vadītājas un personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas veiksmes stāstu. Viņa tās novērtē arī citos cilvēkos un uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir arī jārūpējas par savu personīgo zīmolu.
Finanšu konsultanta un BNI Vivaldi direktora Edgara Zālīša stāsts
Veiksmīgam uzņēmējam un spēcīgam personīgajam zīmolam jāspēj riskēt un jāizmēģina jaunas lietas, lai sasniegtu lieliskus rezultātus un gūtu panākumus. Un tieši tāds ir arī finanšu un ieteikumu mārketinga eksperta Edgara Zālīša personīgā zīmola veiksmes stāsts. Viņš uzskata, ka lielas lietas paveic nevis viens cilvēks, bet gan komanda. Viņu aizrauj cilvēku panākumi, un viņš labprāt palīdz citiem sasniegt mērķus un būt veiksmīgiem līderiem.
Stila konsultantes Irēnas Jankovskas stāsts
Stila eksperte Irēna Jankovska uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir jābūt gan cilvēcīgam un mērķtiecīgam, gan spējīgam mainīties un nepārtraukti attīstīties. Arī viņa pati noteikti tāda ir, un iegūtais diploms psiholoģijā palīdz gan darbā ar klientiem, gan arī mazo uzņēmumu attīstībā un sabiedrisko attiecību sfērā. Savu ideju realizēšana un balansa meklēšana starp vēlmēm un vajadzībām ir vēl viena atslēga, lai kļūtu par veiksmīgu uzņēmēju un spēcīgu personīgo zīmolu.
Uzņēmējas Vinetas Spoģes un "Association of Professional Coaches Latvia" stāsts
Veiksmīga uzņēmēja un spēcīga personīgā zīmola attīstībā būtiska nozīme ir vēlmei un spējām augt, pilnveidoties un mainīties, un to noteikti var teikt par koučinga tehniku treneri Vinetu Sproģi, kura to ir pierādījusi ar savu personīgo pieredzi. Arī pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu, lai sasniegtu iecerēto, ir Vinetas veiksmes un panākumu atslēga.
Uzņēmēja Rinalda Tēra un "RE/MAX" stāsts
Veiksmīga uzņēmēja viena no veiksmes atslēgām, ir darīt tieši to, ko viņš vēlas darīt, un ar savu darbu palīdzēt citiem cilvēkiem, un tieši tādēļ uzņēmējs Rinalds Tērs mainīja savu darbu un nozari, lai sasniegtu savus mērķus un darītu to, kas viņam ir svarīgs. Pievienojoties "RE/MAX" uzņēmumam, viņa personīgais zīmols ir profesionāli attīstījies un spējis iedvesmot arī citus cilvēkus ar viņa stāstu, neatlaidību un mērķtiecību.
Uzņēmēja Pētera Urtāna un "RigaBrain" stāsts
"RigaBrain" vadītājam Pēterim Urtānam katra diena darbā šķiet interesanta un aizraujoša. Viņš deg par to, ko viņš dara un ko viņš ar savu darbu sniedz citiem cilvēkiem, un tas viņa personīgo zīmolu padara īpašu. Viņš ir pārliecināts, ka viss ir iespējams, un ar šo pārliecību viņš iedvesmo citus.
Eurolife Latvia realizācijas direktores Hellas Milbretas - Holmas stāsts
Par Eurolife Latvia realizācijas direktori Hellu Milbretu - Holmu droši var teikt, ka viņa ir vadītāja ar vīziju un misijas apziņu. Kvalitāte, sagatavotība un pozitīvisms ir Hellas personīgo zīmolu raksturojošas īpašības. Ar savu atvērtību un personības harizmu viņa spējusi atvērt ne vienas vien durvis uz sadarbību biznesā un privātajā jomā.
Uzņēmējas Zanes Bičevskas un „DIVI grupa” stāsts
Lai gūtu panākumus karjerā, veiksmīgi attīstītu personīgo zīmolu un būtu labs uzņēmējs, ir jāizmanto visas dzīvē sniegtās iespējas, kā arī jābūt daudzpusīgam un atvērtam cilvēkam. Ļoti būtisks Jūsu personīgajam zīmolam ir arī iespaids, kādu Jūs par sevi radāt citiem. It īpaši, ja tas ir pirmais iespaids.
Uzņēmēja Oskara Čodora un „Watex” stāsts
Veiksmīga uzņēmēja un personīgā zīmola attīstībā un karjeras izaugsmē būtiski ir tas, kāds Jūs esat kā cilvēks, cik daudz darba un laika ieguldāt savā uzņēmējdarbībā, vai esat tajā iekšā ar visu sirdi, un būtiski arī ir, kādi faktori saslēdzas, lai gūtu panākumus. „Watex” vadītājs Oskars Čodors ir ne tikai veiksmīgs uzņēmējs ar skaidru nākotnes vīziju, bet arī atvērts, pozitīvs un uzmanību piesaistošs personīgais zīmols.