Iemesli, kāpēc Tev vajadzētu pilnveidot personīgo zīmolu

Labas pašprezentācijas spējas ir šodienas must-have, ja vēlies iegūt atpazīstamību un sasniegt savu mērķauditoriju. Daži iemesli, kāpēc ir svarīgi piestrādāt pie sava personīgā zīmola.

Lasīt vairāk

Kas palīdz attīstīt personīgo zīmolu?

Lai ilgtermiņā veiksmīgi strādātu ar savu personīgo zīmolu, ir nepieciešams izmantot vairākus rīkus, kas plānus var palīdzēt realizēt un nekļūtu garlaicīgiem savai mērķauditorijai. Mūsdienās liels palīgs darbam ar savu personīgo zīmolu ir internets un tās sniegtās iespējas.

Lasīt vairāk

Kā kļūt par līderi

Cilvēku raksturi un personības iezīmes atšķiras. Kāds ir bijis izteikts jau skolā veidojot kopīgu projektu ar klasesbiedriem, kāds vienmēr ir bijis vairāk novērotājs. Gadiem ejot un pilnveidojot sevi, sajūta var mainīties un cilvēks, kas nekad nav bijis līdera pozīciju alkstošs par tādu var vēlēties kļūt. Savukārt, tas, kurš bijis mazs līderis jau bērnībā – vēlēsies izkop savas līderības prasmes.

Lasīt vairāk

10 padomi, kā pilnveidot ķermeņa valodu atvērtai sarunai ar auditoriju

Nav noslēpums, lai ko teiktu savā runā, par mums visu pastāsta ķermenis. Sakrustotas rokas, novēršanās no tieša acu kontakta, rakstāmpiederumu virpināšana pa rokām ir tikai dažas pazīmes, kas liecina par to, kas notiek mūsu galvā. Izkop ķermeņa valodu atvērtai un pilnvērtīgai komunikācijai!

Lasīt vairāk

5 ieteikumi labākajai 30 sekunžu pašprezentācijai

Lai nokļūtu vajadzīgajā ēkas stāvā Tev liftā ir aptuveni 30 sekundes laika, lai iepazītos un pastāstītu par sevi potenciālajam klientam, sadarbības partnerim vai investoram Tavam biznesam, kas nejauši var iekāpt tajā pašā liftā. Ko Tu teiktu? 5 ieteikumi Tavam 30 sekunžu sakāmajam, kas Tev jāzina no galvas jebkurā diennakts laikā un vietā, lai atstātu neaizmirstamu iespaidu.

Lasīt vairāk

5 veidi, kā, veidojot personīgo zīmolu, padarīt rakstīšanu aizraujošu

Zināms, ka rūpējoties par sava personīgā zīmola attīstību, mums bieži ir jāraksta, jāpauž savs viedoklis komentāros, rakstos, intervijās, lai mēs kļūtu redzami un atpazīstami. Šeit ir 5 padomi, kā intensīvo viedokļa formulēšanas procesu padarīt pēc iespējas interesantāku.

Lasīt vairāk

10 soļi līdz labi būvētam personīgajam zīmolam

Personīgā zīmola attīstība ir darbs ar savu tēlu un definēšanu sev – kas es esmu un, ko vēlos piedāvāt citiem. Šeit ir 10 soļi ceļā uz veiksmīgu personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk

5 padomi, kā saņemt atgriezenisko saiti

Zināms, ka atgriezeniskā saite, ko sniedzam ir dāvana otram. Tas ir arī veids kā pilnveidot savu uzstāšanos, produktivitāti darbā un saskarsmes prasmes ar līdzcilvēkiem. Mēs sniedzam tev piecus padomus, kā iegūt vērtīgu atgriezenisko saiti savai izaugsmei.

Lasīt vairāk

6 ieteikumi, kā sasniegt savus mērķus

Daži zelta likumi darbojas uz gandrīz visiem iespējamajiem notikumiem, kas var piemeklēt cilvēku karjeras laikā – pirmā darba vieta, darba maiņa, paaugstināšana amatā, ar atalgojumu saistīti jautājumi, u.tml. Piedāvājam sešus ieteikumus, lai tev izdotos sasniegt labākos rezultātus katru reizi, kad dienaskārtībā parādīsies kāds no profesionālas dabas jautājumiem.

Lasīt vairāk

Meistarklase: 18 iedarbīgas e-pasta stratēģijas

Darbadiena vairs nav iedomājama bez vairāku e-pastu izlasīšanas un uzrakstīšanas. Lai arī e-pasts ir vienkāršs, ērts un ātrs saziņas veids, tajā nedrīkst aizmirst par etiķetes pamatprincipiem, jo šādi veidojam priekšskatu par sevi un savu uzņēmumu, veicam darījumus un iegūstam noderīgus kontaktus.

Lasīt vairāk
1 2 3 4 5 6 7 8