Meistarklase "Kā izmantot savu LinkedIn profilu starptautiskajā uzņēmējdarbībā"

Jūsu LinkedIn profils ir klientu piesaistīšanas instruments. Š.g. 9.novembra meistarklasē mācīsimies efektīvi un iedarbīgi izmantot savu LinkedIn profilu.

Lasīt vairāk

12 Latvijas personīgo zīmolu stāsti

Esam apkopojuši divpadsmit Latvijas personīgo zīmolu, harizmātisku un pozitīvu personību, aizrautīgu uzņēmēju un vadītāju stāstus par viņu dzīves un profesionālajām vērtībām, par viņu sapņiem, par izaicinājumiem un sasniegumiem, par viņu "superspējām" un kaislībām.

Lasīt vairāk

GURU Networking Nr.2

“Guru Networking” biznesa kontaktu vakari ir tīklošanas pasākumi tiem, kuri vēlas sasniegt vairāk. Aicinām apmeklēt nu jau otro “Guru Networking” biznesa kontaktu vakaru 18. oktobrī plkst. 18.00.

Lasīt vairāk

Neirovalodas kouča Lindas Adamovas stāsts

Atrast harmoniju un līdzsvaru starp darbu un personīgo dzīvi, izvērtēt, kam tērēt savu laiku, lai tas būtu lietderīgi izmantots, spēt arī reiz pa reizei pārvarēt sevi un kādas barjeras, kas liek iziet ārpus ierastās komforta zonas – tas ir nozīmīgi, lai attīstītu sevi kā personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk

Biohakinga entuziasta Māra Žundas un "Rūdīšanās skola" stāsts

Gatavs riskēt, krist un kļūdīties, un mēģināt atkal – tādam ir jābūt uzņēmīgam uzņēmējam, un tāds ir arī labsajūtas trenera Māra Žundas personīgā zīmola stāsts. Viņš nomainīja darbu informācijas tehnoloģijas jomā pret biznesu veselības veicināšanas jomā, lai varētu dzīvot tādā vidē, kāda viņam patīk, darīt to, kas viņam visvairāk sagādā prieku, un dalīties savā pieredzē, lai iedvesmotu arī citus savai izaugsmei un pārmaiņām.

Lasīt vairāk

Komunikācijas ekspertes, pasaules apceļotājas un blogeres Zanes Eniņas stāsts

Viena no būtiskākajām vērtībām dzīvē un karjerā ir darīt visu ar degsmi, un tieši tā ir iespējams sasniegt virsotnes, gūt panākumus un attīstīt sevi kā spēcīgu personīgo zīmolu. Pasaules apceļotāja un blogere Zane Eniņa aizgāja no stabila darba, lai īstenotu vistrakākās idejas savā dzīvē un darītu to, kas visvairāk sagādā prieku. Komunikabls un uzņēmīgs cilvēks spēj sasniegt daudz, un arī šīm īpašībām ir liela nozīme personīgā izaugsmē.

Lasīt vairāk

Uzņēmējas Ingas Dalibas un „DarbaGuru” stāsts

Apņēmība realizēt savas ieceres, vēlme iegūt jaunas zināšanas, atklātība, spēja uzņemties atbildību, mācīties no savām kļūdām, gūt panākumus un izbaudīt tos – tās ir īpašības, kas veido uzņēmējas, “Darba Guru” vadītājas un personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas veiksmes stāstu. Viņa tās novērtē arī citos cilvēkos un uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir arī jārūpējas par savu personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk

Finanšu konsultanta un BNI Vivaldi direktora Edgara Zālīša stāsts

Veiksmīgam uzņēmējam un spēcīgam personīgajam zīmolam jāspēj riskēt un jāizmēģina jaunas lietas, lai sasniegtu lieliskus rezultātus un gūtu panākumus. Un tieši tāds ir arī finanšu un ieteikumu mārketinga eksperta Edgara Zālīša personīgā zīmola veiksmes stāsts. Viņš uzskata, ka lielas lietas paveic nevis viens cilvēks, bet gan komanda. Viņu aizrauj cilvēku panākumi, un viņš labprāt palīdz citiem sasniegt mērķus un būt veiksmīgiem līderiem.

Lasīt vairāk

Ieteikumu mārketinga meistarklašu cikls "Kā tīklot profesionāli"

Mūsdienās popularitāti ieguvusī tīklošana ir ne tikai jaunu kontaktu dibināšanas un sava redzesloka paplašināšanas veids, bet arī efektīvākais veids, kā palielināt uzņēmuma apgrozījumu un peļņu.

Lasīt vairāk

Stila konsultantes Irēnas Jankovskas stāsts

Stila eksperte Irēna Jankovska uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir jābūt gan cilvēcīgam un mērķtiecīgam, gan spējīgam mainīties un nepārtraukti attīstīties. Arī viņa pati noteikti tāda ir, un iegūtais diploms psiholoģijā palīdz gan darbā ar klientiem, gan arī mazo uzņēmumu attīstībā un sabiedrisko attiecību sfērā. Savu ideju realizēšana un balansa meklēšana starp vēlmēm un vajadzībām ir vēl viena atslēga, lai kļūtu par veiksmīgu uzņēmēju un spēcīgu personīgo zīmolu.

Lasīt vairāk
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11