Uzņēmējas Vinetas Spoģes un "Association of Professional Coaches Latvia" stāsts

Uzņēmējas Vinetas Spoģes un "Association of Professional Coaches Latvia" stāsts
Foto no Vinetas Spoģes privātā arhīva

Veiksmīga uzņēmēja un spēcīga personīgā zīmola attīstībā būtiska nozīme ir vēlmei un spējām augt, pilnveidoties un mainīties, un to noteikti var teikt par koučinga tehniku treneri Vinetu Sproģi, kura to ir pierādījusi ar savu personīgo pieredzi. Arī pozitīvisms, atvērtība un mērķtiecīga došanās uz priekšu, lai sasniegtu iecerēto, ir Vinetas veiksmes un panākumu atslēga.

Kādas ir Jūsu “superspējas”? Ko Jūs darāt labāk par citiem?

Ja vajadzētu izvēlēties kādu supervaroni, es labprāt par savu tēlu izvēlētos Moanu no Disneja animācijas filmas. Tāpāt kā Moanai, man, manuprāt, piemīt spēja iet uz priekšu, lai kas arī notiek, un atrast kādu vērtīgu mācību jebkurā dzīves situācijā.

Kāpēc izvēlējāties kļūt par uzņēmēju?

Droši vien pareizi būtu teikt, ka es līdz tam izaugu. Savu karjeru sāku lielās starptautiskās korporācijās un, kad likās, ka esmu jau "liela meitene" un varu darīt lietas pati, iekāpu uzņēmējas kurpēs.

Kādas ir Jūsu dzīves un darba vērtības?

Pati galvenā vērtība ir atziņa, ka katras izvēles pamatā ir pozitīvs nodoms gan attiecībā uz mani, gan apkārtējiem. Otra mana galvenā vērtība ir vēlēšanās augt un mainīties. Dzīve taču arī visu laiku mainās, vai ne?

Kurus vārdus un frāzes Jūs visbiežāk lietojat, lai raksturotu sevi?

Pozitīva, atvērta jaunām idejām, enerģiska. Pāris dienas atpakaļ man jautāja: "Kā tas ir iespējams, ka Tev vienmēr ir labs noskaņojums?" Tas gan ne vienmēr ir taisnība, bet pārsvarā es izvēlos būt labā noskaņojumā.

Kas padara Jūsu darba rezultātus interesantus un unikālus?

Man galvenais ir darīt darbu tā, lai pati gribētu būt klienta / auditorijas pusē, darīt "kā priekš sevis". Tad arī rezultāts ir labāks.

Kas Jūs patiesi aizrauj?

Mani aizrauj "prāta mežģi", detektīvromāni un ritmiskas dejas. Es vēlos būt kustībā.

Kādam, Jūsuprāt, ir jābūt labam uzņēmuma vadītājam?

Es piederu pie tiem cilvēkiem, kuri uzskata, ka par vadītāja spējām liecina viņa komandas veiksme.  Manuprāt, vadītājam ir jāspēj radīt apstākļi, lai komandai būtu vēlēšanās un spējas iet uz mērķi pašiem. Šis mērķis manās acīs ir sasniegts tad, kad vadītājs var uz nedēļu aizbraukt, bet viss notiek tik un tā.

 

Lasiet arī citus Latvijas personīgo zīmolu stāstus:

Uzņēmēja Rinalda Tēra un "RE/MAX" stāsts
Uzņēmējas Zanes Bičevskas un „DIVI grupa” stāsts
Uzņēmēja Oskara Čodora un „Watex” stāsts
Eurolife Latvia realizācijas direktores Hellas Milbretas - Holmas stāsts
Uzņēmēja Pētera Urtāna un "RigaBrain" stāsts

Atpakaļ