Uzņēmējas Ingas Dalibas un „DarbaGuru” stāsts

Uzņēmējas Ingas Dalibas un „DarbaGuru” stāsts
Foto no Ingas Dalibas privātā arhīva

Apņēmība realizēt savas ieceres, vēlme iegūt jaunas zināšanas, atklātība, spēja uzņemties atbildību, mācīties no savām kļūdām, gūt panākumus un izbaudīt tos – tās ir īpašības, kas veido uzņēmējas, “Darba Guru” vadītājas un personīgās zīmolvedības konsultantes Ingas Dalibas veiksmes stāstu. Viņa tās novērtē arī citos cilvēkos un uzskata, ka veiksmīgam uzņēmējam ir arī jārūpējas par savu personīgo zīmolu.

Kādas ir Jūsu “superspējas”? Ko Jūs darāt labāk par citiem?

Manuprāt, man piemīt spēcīga mērķtiecība. Ja esmu apņēmusies kādu projektu realizēt, tad es tam veltīšu visus iespējamos resursus, lai panāktu, ka vīzija, sapnis, ideja realizējas dzīvē.

Kāpēc izvēlējāties kļūt par uzņēmēju?

Viena no sajūtām, kas man dzīvē ļoti svarīga, ir brīvība, kas dod iespēju gan pieņemt patstāvīgi lēmumus un uzņemties atbildību, gan kļūdīties un mācīties no savām kļūdām, gan gūt panākumus un izbaudīt tos. Otrkārt, man patīk trakas idejas pārbaudīt praksē, vai tās strādās vai nē, un uzņēmējdarbība ir īstā vide tam.

Kādas ir Jūsu dzīves un darba vērtības?

Manas un manas komandas vērtības, kuras mēģinu iedzīvināt DarbaGuru uzņēmumā, ir attieksme, atklātība un atbildība. Personīga attieksme un ieinteresētība tajā, ko dari, kā veido un uzturi attiecības. Atklāti runāt par aktuāliem nozares jautājumiem, problēmām un to iespējamajiem risinājumiem. Es ticu tam, ka tikai cieņpilna un atklāta komunikācija var vest pie veiksmīgas sadarbības izvirzīto mērķu sasniegšanai. Tāpat uzskatu, ka viena no profesionāli raksturojošām īpašībām ir spēja uzņemties atbildību.

Kurus vārdus un frāzes Jūs visbiežāk lietojat, lai raksturotu sevi?

Es bieži pie sevis atkārtoju un, šķiet, esmu ierakstījusi arī dažos savos sociālo tīklu profilos: “Es daru. Man patīk. Un veicas,” Un, ja iet grūti vai vajā kļūmes, tad piebilstu: “Kur Tu liksies, tāpat visu paveiksi, izdarīsi, nokārtosi.”

Kas padara Jūsu darba rezultātus interesantus un unikālus?

Darba rezultātus vislabāk var novērtēt apkārtējie. Savā darbā tiecos pēc tā, lai katrs projekts, katras profesionālās attiecības vai katra publiskā uzstāšanās būtu tāda, ka man par to pašai nebūtu kauns ne pēc pieciem, ne desmit, ne vairāk gadu.

Kas Jūs patiesi aizrauj?

Jaunas lietas un vietas, jauni cilvēki, jauna informācija. Reizēm fantazēju, ja man būtu lemts nodzīvot vairākus mūžus, es gribētu izlasīt vēl vairāk grāmatu un uzrakstīt vairākas grāmatas, apgūt dažādas profesijas, apceļot simtiem valstu vai pat kādu laiku padzīvot tajās, izmēģināt dažādas biznesa idejas.

Kādam, Jūsuprāt, ir jābūt labam uzņēmuma vadītājam?

Atbilde uz šo jautājumu ir mans Svētais Grāls, kuru meklēšu visu dzīvi. Nav ideālu vadītāju, tāpat kā nav ideālu uzņēmumu vai attiecību. Labs uzņēmuma vadītājs, manuprāt, ir paškritisks un pašdisciplinēts, vienmēr tendēts uz izaugsmi un nemitīgu mācīšanos, gana ambiciozs un vērsts uz starppersonu attiecībām, to uzturēšanu un kopšanu, spējīgs pielāgoties un rast risinājumu problēmsituācijās. Veiksmīgs vadītājs ir arī tāds, kurš rūpējas par savu personīgo zīmolu.

 

Lasiet arī citus Latvijas personīgo zīmolu stāstus:

Uzņēmēja Rinalda Tēra un "RE/MAX" stāsts
Uzņēmējas Zanes Bičevskas un „DIVI grupa” stāsts
Uzņēmēja Oskara Čodora un „Watex” stāsts
Eurolife Latvia realizācijas direktores Hellas Milbretas - Holmas stāsts
Uzņēmēja Pētera Urtāna un "RigaBrain" stāsts
Uzņēmējas Vinetas Spoģes un "Association of Professional Coaches Latvia" stāsts
Stila konsultantes Irēnas Jankovskas stāsts
Finanšu konsultanta un BNI Vivaldi direktora Edgara Zālīša stāsts

Atpakaļ