Personīgā zīmolvedība

Mūsdienu uzņēmēja, vadītāja vai speciālista vērtība ir tajā, cik daudz cilvēku Tevi pazīst, cik daudziem Tu esi interesants un cik daudzi Tev uzticas. Priekšplānā tiek izvirzīsta katra unikalitāte, individuālais veiksmes stāts, spēja pielāgoties un ieviest jauninājumus.

Iespēja būt pamanītam vai uzrunātam izriet no Google meklētāja piedāvātiem rezultātiem, kas atspoguļo personīgo zīmolu - kas esi, ko dari, ar ko atšķiries, kas ir Tava pievienotā vērtība - , bet nevis ar glīti uzrakstītu CV. Sadarbība un jauni kontakti veidojas no tā, cik labi spēj sevi prezentēt reālajā un interneta vidē.

Personīgais zīmols

Personīgais zīmols ir iedzimto dotumu (Tavas stiprās puses, Tavi talanti un spējas) un prāta brieduma kopsumma. Tas ir tas, kā Tu domā, kādi ir Tavi ikdienas paradumi, veids, kā smadzenes apstrādā informāciju, un veids, kā Tu izskaidro pārējiem savas idejas, mērķus un redzējumu.

Tavs zīmols ir Tava un apkārtējas pasaules mijiedarbība, kā Tu redzi visu, kas Tev notiek apkārt, kā Tu reaģē uz veiksmēm un neveiksmēm.

Veiksmīgs personīgais zīmols ir apzināti veidots, pārdomāts un sagatavots.

Ja vēlies veidot profesionāli savu personīgo zīmolu, sazinies ar mums, rakstot uz info@darbaguru.lv vai pa tālruni +371 29554294

Saistītie raksti par šo tēmu:
Personīgais zīmols darba tirgū
Personīgā zīmola nozīme
10 iemesli, kāpēc attīstīt personīgo zīmolu
Kas ir personīgā zīmolvirzība?