Personīgās zīmolvedības meistarklase: Kā sevi veiksmīgi prezentēt interneta un reālajā vidē

Personīgās zīmolvedības meistarklase: Kā sevi veiksmīgi prezentēt interneta un reālajā vidē

Šajā intensīvajā un praktiskajā vienas dienas seminārā apgūsiet personīgā zīmola izveides pamatelementus, izstrādāsiet savas e-reputācijas mērķtiecīgas ietekmes plānu, radīsiet sava personīga zīmola karti un atslēgvārdus, kas Jūs raksturo, pilnveidosiet savu LinkedIn profilu, uzzināsiet par iedarbīgu valodu sociālajos tīklos un izmēģināsiet semināra laikā sagatavoto pašprezentāciju reālā tīklošanas situācijā.

Personīgā zīmolvedība (personal branding) ir mērķtiecīga sava tēla veidošana, līdzīgi kā uzņēmumi izstrādā un popularizē savu tēlu, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk sadarbības partneru un klientu. Personīgais zīmols ir mūsdienu nepieciešamība gandrīz visiem: gan tiem, kuri darbojas pakalpojumu jomā, gan arī citiem uzņēmējiem un ārštata speciālistiem. Personīgā zīmolvedība noder ikvienam, kurš vēlas kontrolēt un ietekmēt savu dzīvi, statusu un labklājību.

Pētījumi liecina, ka organizācijām, kas spēj komunicēt par savu stratēģiju un skaidrot mērķus skaidri un precīzi, ir daudz lielākas iespējas sasniegt augstāku rentabilitāti un darba efektivitāti.Uzlabojot valodas prasmes un papildinot vārdu krājumu, kļūstam zinošāki, inteliģentāki, spējam labāk formulēt domu un argumentēt viedokli.

Sekmīga komunikācija uzņēmējdarbībā ir izšķiroša. Valoda palīdz sazināties, mācīties, nodot informāciju, paust jūtas un emocijas, veidot mūsu identitāti un personīgo zīmolu, kā arī pārvarēt kultūras barjeras. Tā liecina par mūsu izglītību, erudīciju un zināšanām, pieredzi, emocionālo inteliģenci un empātiju, saziņas un analītiskajām prasmēm, kā arī lietišķās etiķetes un ētikas normu pārzināšanu. Mūsu korporatīvā komunikācija (e-pasti, reklāmas, sociālie tīkli, vēstules, preses ziņas, uzstāšanās publiski) ļoti daudz pasaka par uzņēmuma kultūru, profesionalitāti, kompetencēm, kvalitāti, klientu apkalpošanu un attieksmi pret darbiniekiem.

Programma:

10:00 - 11: 20  

  • Personīgais zīmols un tā izveides pamatelementi
  • E-reputācija, tās ietekme uz karjeru un biznesu, un kā to iespējams mērķtiecīgi veidot
  • Personīgā zīmola karte un atslēgvārdu definēšana (praktiskais uzdevums)

11:20 - 11:30   

  • Kafijas pauze

11:30 - 13:00   

  • Kā izveidot profesionālu un veiksmīgu personīgo zīmolu LinkedIn
  • Profesionāla LinkedIn profila izveide (praktiskais uzdevums)
  • Kopsavilkuma (Summary) sagatavošana un analīze no iedarbīgas valodas viedokļa (praktisks uzdevums)

13:00 - 14:00   

  • Pusdienas

14:00 - 15:20   

  • Iedarbīga un bagāta valoda sociālajos tīklos
  • Teksta labošanas ieteikumi
  • Dažādu ierakstu (Posts) analīze un ierakstu izveide savām profila vajadzībām (praktisks uzdevums)

15:20 - 15:30   

  • Kafijas pauze

15:30 - 17:00   

  • Efektīva pašprezentācija tīklošanas pasākumā
  • Sekmīgas tīklošanas elementi, dažādu situāciju analīze  
  • Īsas pašprezentācijas (Elevator pitch) sagatavošana, izmēģināšana un analīze (praktisks uzdevums )

Meistarklasi vadīs Inga Daliba un Aiga Veckalne 

Laiks: š.g. 13. decembris, 10:00 - 17:00

Vieta: semināru telpa Bērzaunes ielā 11a - 2.stāvā, Rīgā
(bezmaksas automašīnas novietošanas iespējas t/c Domina stāvvietā)    

Dalības maksa: 150 eiro (ieskaitot PVN)

Papildus jautājumiem - academy@darbaguru.lv Mob. +371 27 000 779

Atpakaļ