Klientu apkalpošanas vadītājs/-a

Mājas aprūpe, SIA

Sociālais uzņēmums, kas jau 18 gadus Rīgā nodrošina pakalpojumu – aprūpe mājās. Uzņēmuma aptuveni 500 klientu vidū ir gan gados veci cilvēki, gan cilvēki ar kustību traucējumiem, gan arī tādi, kuri ir pārcietuši smagas veselības problēmas un viņiem ir nepieciešama palīdzība vai pieskatīšana.

Galvenie uzdevumi:

  • jaunu klientu piesaiste, attiecību veicināšana un uzturēšana;
  • klientu apmierinātības līmeņa monitorings;
  • klienta kartes izveide un administrēšana, vizītes pie jaunajiem klientiem;
  • aprūpes plāna aktualizēšana;
  • atskaišu sagatavošana, darbinieku kontrole;
  • atskaišu nodrošināšana atbildīgajām institūcijām.

Prasības kandidātiem:

  • augstākā izglītība sociālajā jomā vai medicīnā;
  • pieredze sociālajā vai veselības aprūpes jomā;
  • pieredze darbā ar klientiem;
  • teicamas latviešu valodas un ļoti labas krievu valodas prasmes, vēlamas angļu valodas zināšanas;
  • MS Office pieredzējuša lietotāja līmenī, biroja tehnikas lietošanas prasmes, iekšējo vadības sistēmu izmantošanas prasmes;
  • pieredze klientu vadībā, piesaistē, teicamas komunikācijas prasmes;
  • ar iniciatīvu apveltīta, radoša, uz risinājumiem vērsta personība;
  • augsta emocionālā inteliģence;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Uzņēmums piedāvā:

  • pieredzi veselības aprūpes jomā un draudzīgu kolektīvu;
  • dienesta auto (ja izmanto savu auto, tad apmaksā degvielas izdevumus);
  • veselības pārbaudi reizi gadā;
  • nepieciešamo mācību nodrošināšanu;
  • mobilo tālruni un apmaksātas darba sarunas;
  • mēnešalgu no 1800-2500 EUR bruto;
  • papildus bonusus (pēc pārbaudes laika).

Darba laiks: pilna laika darba nedēļa.

Darba vieta: Rīgā, Raņķa dambī 31, izbraukumi ārpus biroja (pie klientiem).

Pieteikumu ar pievienoto CV sūtīt uz inese@darbaguru.lv līdz 2021. gada 30.aprīlim.

Konfidencialitāte garantēta.