1.mīts. Personīgais zīmols nozīmē, ka es vairs nevarēšu mainīties
Daudzi to salīdzinās kā sevis iekalšanu akmenī, jo pauž to, kas esat un ko darāt. Līdz ar to viņi izvairās definēt savu personīgo zīmolu, baidās, ka tas varētu kaut kā ierobežot. Realitāte ir tāda, ka mēs visi maināmies un attīstāmies, un tā ir ļoti laba īpašība. Cilvēki vēlas redzēt Jūs attīstāmies un augam. Veidojot personīgo zīmolu, svarīgākais ir apzināties galvenos aspektus, kas Jūs esat, kas būtu fundamentālākā daļa no Jūsu personīgā zīmola profila. Tur, protams, ir jābūt vietai, kur augt, un izmaiņas būtu kā daļa no Jūsu stāsta, kas iedvesmo citus mainīties un augt līdzi. Īsāk izsakoties, personīgais zīmols nav īstermiņa stratēģija, bet drīzāk izpratnes meklēšana par Jūsu dzīvi un darbu.
2.mīts. Personiskā zīmolvedība domāta narcistiskiem, lielīgiem un egocentriskiem cilvēkiem, kuri meklē uzmanību un slavu
Sava taisnība tajā varētu būt, ka narcistiski cilvēki vairāk uztraucas par savu personisko zīmolvedību nekā cilvēks, kam šādu psiholoģisku personības traucējumu nav. Tomēr atzīt šo mītu par atbilstošu patiesībai nav iemeslu. Kāpēc? Vairums narcistiski cilvēki patērē daudz sava laika, lai pulētu savu CV un motivācijas vēstuli, taču personiskā zīmolvedība ir par palīdzēšanu citiem, nevis sev. Tātad tas nozīmē to, ka Jūs palīdzat citiem gūt panākumus un atrisināt viņu problēmas. Savukārt egoisms un sevišķi pārspīlēta sevis reklamēšana soda Jūsu mērķauditoriju.
3.mīts. Personiskā zīmolvedība ir tas, kāds Jūs izskatāties un kādas drēbes valkājat
Ir tāds teiciens: "Varat nokrāsot cūku ar lūpu krāsu, bet tā tāpat paliks cūka". Valkājot dārgas un smalkas zīmola drēbes, varētu likt citiem domāt, ka esat profesionāls eksperts. Bet, ja tāds neesat? Tad drīz vien Jūs varēs atmaskot un atpazīt kā "tukšā uzvalka numuru". Personīgā zīmolvedība nav tikai "iepakojums". Labāka investīcija par uzvalka iegādāšanos drīzāk ir savu unikālo prasmju un savas pieredzes padziļinātāka attīstīšana. Tas ir visu pamatā. Iepakojums atnāks vēlāk.