.png)
Uzņēmuma vadītāja asistents/-e - Procesu menedžeris/-e
Madera Masters, SIA
DarbaGuru klients ir Latvijā dibināts uzņēmums ar specializāciju termokoka pirts ražošanā. Uzņēmuma radītie produkti tiek eksportēti visā Eiropā. Sakarā ar uzņēmuma produkcijas klāsta paplašināšanos, uzņēmums aicina darbā uzņēmuma vadītāja asistentu/i – procesu menedžeri. Šī ir nozīmīga un dinamiska loma, kurā Tu būsi vadītāja labā roka — atbildīgs-a par kārtību dokumentos, atbalstu pārdošanā, mārketingā un ikdienas biroja procesos.
Galvenie darba pienākumi:
- Uzņēmuma ikdienas administratīvā atbalsta nodrošināšana;
- Zvanu, e-pastu, korespondences koordinēšana;
- Dokumentu standartu izstrāde (līgumi, šabloni u.c.);
- Digitālās dokumentu pārvaldības sistēmas ieviešana (GoogleDrive, SharePoint);
- Procesu koordinācija ar pārdošanu, ražošanu, noliktavu u.c. funkcijām;
- Satura radīšana un sociālo tīklu pārvaldība (FaceBook, Linkedin u.c.);
- Prezentāciju un piedāvājumu izstrāde (PDF, Canva, PowerPoint u.c.);
- Sadarbība ar grāmatvedības, IT un mārketinga pakalpojumu sniedzējiem;
- Vadītāja aizvietošana pēc nepieciešamības.
Prasības kandidātiem:
- Augstākā izglītība;
- Vismaz 2 gadu pieredze administratīvajā, biroja vai projektu vadības amatā;
- Augsta precizitāte, atbildības sajūta un komunikācijas prasmes;
- Pieredze dokumentu sistēmas un iekšējo procesu strukturēšanā;
- Iemaņas sociālo tīklu vai mājaslapu satura izveidē, uzturēšanā;
- Teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārzemju klientiem;
- Labas prasmes darbā ar MS Office un biroja tehniku;
- Spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
Par priekšrocību tiks uzskatīti:
- Labas iemaņas ar kādu no pardošanas sistēmām, CRM;
- Pieredze ar mājas lapu pārvaldīšanas rīku WordPress;
- Zināšanas vai izpratne par iepirkumiem;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Uzņēmums piedāvā:
- Darba atalgojumu 2500 EUR bruto / mēnesī (pirms nodokļu nomaksas);
- Stabilu un atbildīgu darbu mazā, strauji augošā uzņēmumā;
- Karjeras izaugsmes iespējas, apmācības digitālajā vidē;
- Iespēju piedalīties izstādēs un komandējumos;
- Iespēju pašam strukturēt savu darba vidi;
- Komandas saliedētības pasākumus;
- Atsaucīgus un draudzīgus kolēģus;
- Labiekārtotu biroja telpu, modernu ražotni;
- Bezmaksas stāvvietu.
Darba uzsākšanas laiks: pēc vienošanās
Darba vieta: Jūrmalas iela 13C, Piņķi, Babītes pag., Mārupes nov., LV-2107.
Darba laiki: pilna laika klātienes darbs (no 9.00 līdz 17.00), darba devējs ir atvērts izskatīt arī 0,75 slodzi.
*Darba sludinājumā minētās angļu valodas prasmes ir nepieciešamas tiešajos amata pienākumos - komunikācijas veidošanai ar uzņēmuma ārvalstu klientiem.
Ja Tevi aizrauj dinamiska vide, viegli uzņemies iniciatīvu un esi ar diplomātisku pieeju komunikācijā, tad šī vakance ir piemērota Tev. Droši sūti savu CV un pieteikuma vēstuli uz e-pastu: malika@darbaguru.lv
Konfidencialitāte garantēta.