Kvalitātes analītiķis/-e ar labām angļu + norvēģu / vācu / poļu vai holandiešu valodu zināšanām

DarbaGuru klients

DarbaGuru klients ir starptautisko biznesa pakalpojumu centrs Rīgā, kas ir multinacionāla IT uzņēmuma daļa ar 260000+ darbinieku vairāk nekā 100 valstīs. Uzņēmums aicina pievienoties savai komandai dažādu līmeņu speciālistus ar norvēģu / vācu / poļu vai holandiešu valodu zināšanām.

Prasības:

  • Angļu valoda (vismaz B1 līmenī) + viena no Eiropas valodām – vācu, poļu, zviedru, somu, dāņu, norvēģu vai holandiešu (vismaz B1 līmenī) un latviešu valoda – dzimta vai ļoti labā līmenī;
  • Min. 2 gadu pieredze kvalitātes vadībā, vēlams biznesa ārpakalpojumu jomā (zvanu centri, klientu apkalpošanas operatori, atbalsts starptautiskiem klientiem, utml.);
  • Vēlama pieredze kvalitātes uzraudzībā un auditā;
  • Analītiskā domāšana, liela uzmanība detaļām un precizitāte;
  • Problēmsituāciju risināšanas prasmes;
  • Labas komunikācijas prasmes;
  • Prasmīgs IT lietotājs.

Darba pienākumi:

  • Uzraudzīt un auditēt piešķirto CSA (Customer Service Agent) klientu apkalpošanas kvalitāti, nodrošināt identificētu problēmu vai incidentu analīzi;
  • Sniegt atgriezenisko saiti, gan individuāli, gan kā komandai, sniedzot praktiskus ieskatus uzlabošanai un novērtējot atgriezeniskās saites efektivitāti, ka arī veikt apmācības CSA;
  • Atbalstīt CSA kvalitātes sniegumu saskaņā ar operāciju grupas vadītāja prioritātēm, pamatojoties uz kvalitātes veiktspējas rādītājiem, piemēram, produktivitāti, kvalitāti vai efektivitāti;
  • Piedalīties iekšējās un ārējās komandas sesijās un uzraudzības sesijās ar klientiem un partneriem, lai kopīgi pārskatītu un apspriestu konkrētus kritērijus vai darbības rādītājus;
  • Sniegt kvalitatīvo atskaites izstrādi;
  • Identificēt uzlabošanas jomas, lai nodrošinātu kvalitātes standartu ievērošanu, un izcelt ieskatus un novērojumus, lai nepārtraukti uzlabotu klientu pieredzi;
  • Aktīvi iesaistīties klientu apkalpošanas procesā, apstrādājot zvanus un nodrošinot atbalstu komandai, piemēram, problēmsituācijās, vai reāllaika palīdzība;
  • Piedalīties apmācību programmās, lai labāk izprastu klientu un biznesa vēlmes un nepārtraukti attīstītos un augtu.

Uzņēmums piedāvā:

  • Jaunu un moderno biroju Jaunā Teikā, Rīgā;
  • Atalgojumu 1700-1900 EUR bruto / mēnesī;
  • Karjeras iespējas un profesionālo izaugsmi;
  • Piekļuvi vairākām bezmaksas apmācībām un kursiem, izmantojot uzņēmuma iekšējo mācību platformu;
  • Starptautisko darba vidi;
  • Veselības apdrošināšanas polisi darbiniekam un viņa/-as ģimenes locekliem; 
  • Iespēju strādāt pēc elastīga darba grafika.

Darba vieta: Rīga, Jaunā Teika
Darba laiks: nepilna laika / maiņu darbs / elastīgs grafiks

Pieteikumu, lūdzu, sūtīt uz: cv@darbaguru.lv

(*) Nosūtot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu iesniegto personas datu apstrādei un nodošanai mūsu klientam Tech Mahindra Limited, Latvijas filiāle (reģ. 40203552317) personāla atlases nolūkam.

Konfidencialitāte garantēta