Sākums /
Vakances / Kvalitātes analītiķis/-e ar labām angļu + norvēģu / zviedru / vācu / somu vai holandiešu valodu zināšanām
Kvalitātes analītiķis/-e ar labām angļu + norvēģu / zviedru / vācu / somu vai holandiešu valodu zināšanām
DarbaGuru klients
DarbaGuru klients ir starptautisko biznesa pakalpojumu centrs Rīgā, kas ir multinacionāla IT uzņēmuma daļa ar 260000+ darbinieku vairāk nekā 100 valstīs. Uzņēmums aicina pievienoties savai komandai dažādu līmeņu speciālistus ar norvēģu / vācu / somu vai holandiešu valodu zināšanām.
Prasības:
- Vismaz B2 līmenī angļu valoda + viena no Eiropas valodām – vācu, zviedru, somu, dāņu, norvēģu vai holandiešu, un latviešu valoda – dzimta vai ļoti labā līmenī;
- Min. 2 gadu pieredze kvalitātes vadībā, vēlams biznesa ārpakalpojumu jomā (zvanu centri, klientu apkalpošanas operatori, atbalsts starptautiskiem klientiem, utml.);
- Vēlama pieredze kvalitātes uzraudzībā un auditā;
- Analītiskā domāšana, liela uzmanība detaļām un precizitāte;
- Problēmsituāciju risināšanas prasmes;
- Labas komunikācijas prasmes;
- Prasmīgs IT lietotājs.
Darba pienākumi:
- Uzraudzīt un auditēt piešķirto CSA (Customer Service Agent) klientu apkalpošanas kvalitāti, nodrošināt identificētu problēmu vai incidentu analīzi;
- Sniegt atgriezenisko saiti, gan individuāli, gan kā komandai, sniedzot praktiskus ieskatus uzlabošanai un novērtējot atgriezeniskās saites efektivitāti, ka arī veikt apmācības CSA;
- Atbalstīt CSA kvalitātes sniegumu saskaņā ar operāciju grupas vadītāja prioritātēm, pamatojoties uz kvalitātes veiktspējas rādītājiem, piemēram, produktivitāti, kvalitāti vai efektivitāti;
- Piedalīties iekšējās un ārējās komandas sesijās un uzraudzības sesijās ar klientiem un partneriem, lai kopīgi pārskatītu un apspriestu konkrētus kritērijus vai darbības rādītājus;
- Sniegt kvalitatīvo atskaites izstrādi;
- Identificēt uzlabošanas jomas, lai nodrošinātu kvalitātes standartu ievērošanu, un izcelt ieskatus un novērojumus, lai nepārtraukti uzlabotu klientu pieredzi;
- Aktīvi iesaistīties klientu apkalpošanas procesā, apstrādājot zvanus un nodrošinot atbalstu komandai, piemēram, problēmsituācijās, vai reāllaika palīdzība;
- Piedalīties apmācību programmās, lai labāk izprastu klientu un biznesa vēlmes un nepārtraukti attīstītos un augtu.
Uzņēmums piedāvā:
- Jaunu un moderno biroju Jaunā Teikā, Rīgā;
- Atalgojumu 1700-1900 EUR bruto / mēnesī;
- Karjeras iespējas un profesionālo izaugsmi;
- Piekļuvi vairākām bezmaksas apmācībām un kursiem, izmantojot uzņēmuma iekšējo mācību platformu;
- Starptautisko darba vidi;
- Veselības apdrošināšanas polisi darbiniekam un viņa/-as ģimenes locekliem;
- Iespēju strādāt pēc elastīga darba grafika.
Darba vieta: Rīga, Jaunā Teika
Darba laiks: pilna laika / maiņu darbs / elastīgs grafiks
Pieteikumu, lūdzu, sūtīt uz: cv@darbaguru.lv
(*) Nosūtot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu iesniegto personas datu apstrādei un nodošanai mūsu klientam Tech Mahindra Limited, Latvijas filiāle (reģ. 40203552317) personāla atlases nolūkam.
Konfidencialitāte garantēta