Esiet pamanāms visur, kur piedalāties
Personīgā zīmolvirzība nozīmē būt arī ārpus biroja visur, kur esat redzams savai mērķauditorijai un potenciālajiem klientiem. Esiet aktīvs, apmeklējot dažādus tīklošanas pasākumus, seminārus, konferences, stāstu vakarus u.tml. Jo vairāk būsiet pamanāms citiem, jo stiprāks ir Jūsu personīgais zīmols.
Ziniet savu mērķa auditoriju
Jūsu zīmols ir labs, cik labs esat Jūs pats. Sekojiet līdzi savai industrijai - vai nu tās ir mediju ziņas, pieredzes stāsti vai cita informācija. Tas palīdzēs Jums zināt, kādu taktiku izmantot un kādu labāk ne.
Vienmēr atbalstiet citus un sniedziet palīdzīgu roku
Kad Jūs kādam palīdzat, Jūs ne tikai iegūstat personīgo apmierinātību ar to, ko darāt, bet Jūs arī radāt savu zīmolu, kura vērtību ne vienmēr var izmērīt naudā. Cilvēki atceras labu rīcību, ko esat paveicis, un Jūsu personīgais zīmols gūs tikai labumu no tā. Tātad katru dienu ir jāpaveic kaut viena laba lieta, ko konkrēta persona novērtēs. Tas var būt kaut kas pavisam niecīgs, piemēram, atbildēšana uz jautājumu vai sirsnīgiem komplimentiem, ka ir labi izdarīts darbs.
Uzturiet efektīvu komunikāciju sociālajos medijos
Sociālo mediju pasaulē Jūs esat tik labs, cik laba ir pēdējā izlasītā un komentētā grāmata, Jūsu pēdējais raksts vai pēdējais komentārs. Neguliet uz lauriem, lai cik labi tur nebūtu! Turpiniet strādāt un paveikt visas labās lietas, ko varat izdarīt! Neignorējiet nopietnas platformas kā LinkedIn, Facebook, Twitter u.c.
Rīkojieties tūlītēji
Viens no vienkāršākajiem veidiem, kā uz kādu atstāt iespaidu, ir ātrums. Bieži tiek uzskatīts, ka cilvēki ir aizņemti, taču tūlītēja atbildēšana viņiem liek novērtēt Jūsu centienus un pūles paveikt darbu, jo esat ietaupījis viņam laiku. Eksperimentējiet, līdz atrodat labu kompromisu visās lietās. Piemēram, atbildiet uz e-pastu kaut ar vienu teksta rindiņu, pasakieties par ziņas saņemšanu, apstipriniet ierašanos uz pasākumu u.tml.