5 veidi, kā, veidojot personīgo zīmolu, padarīt rakstīšanu aizraujošu

5 veidi, kā, veidojot personīgo zīmolu, padarīt rakstīšanu aizraujošu
Free stock photo pexels.com

Zināms, ka rūpējoties par sava personīgā zīmola attīstību, mums bieži ir jāraksta, jāpauž savs viedoklis komentāros, rakstos, intervijās, lai mēs kļūtu redzami un atpazīstami. Šeit ir 5 padomi, kā intensīvo viedokļa formulēšanas procesu padarīt pēc iespējas interesantāku.

1. Noskaņojies

Ir dienas, kad domas skrien tik ātri, ka vēl nedaudz un mēs nepaspētu tās pierakstīt. Tādos brīžos ir tik daudz ideju, raksti top viens pēc otra un mēs stundām nesēžam pie viena teikuma, lai to pabeigtu. Bet ir dienas, kad vairāku minūšu pauze ir pēc katra otrā teikuma, nav skaidrs stāsta kopējais vēstījums un īsti nezinām, kā uzrakstīt nobeigumu tam ar ko sākām. Ja vien tas ir iespējams un personīgā zīmola veidošana ir Tava brīva izvēle un termiņus uzdevumiem nosaki pats, tad nevajadzētu sevi piespiest rakstīt dienās, kad pacelties domu spārnos ir tik grūti, bet maksimāli izmantot tās dienas, kad nākamais vārds teikumā nav jāmeklē, tas rakstās pats.

2. Ieraksti savu runu

Idejas, argumenti diskusijām vai vienkārši vērtīgas atziņas nereti mūs piemeklē ne tajos piemērotākajos brīžos, lai tās piefiksētu – nakts stundas, steigšanās no punkta A uz punktu B vai darbu dunā. Šī iemesla dēļ ir ļoti svarīgi atrast savu mehānismu, kā šīs idejas piefiksēt un nelaist zudumā. Viens no ērtākajiem veidiem ir ieraksts diktofonā, tas var paciest jebkuru mūsu trakāko ideju. Ierakstot šīs idejas, tās diktofonā saglabāsies un brīdī, kad nodosimies viedokļa formulēšanai, tās būs mums pie rokas. Var izvēlēties arī atslēgvārdu piefiksēšanu rakstiski, bet paejot kaut pāris stundām, ja darbadiena ir intensīva, varam vairs nesaprast, ko īsti bijām ar tiem domājuši.

3. Kļūdas labo pēc ideju lidojuma

Daudziem no mums iekšā dzīvo mazs perfekcionists, kas mīl perfekto lietu kārtību, bet brīdī, kad idejas viena pēc otras skrien cauri mūsu prātam, par šo uz neilgu mirkli ir jāaizmirst. Brīdī, kad steidzam pierakstīt idejas, tas parasti notiek ātri, mēs varam vien burta vietā uz tastatūras piespiest divus, neuzlikt garumzīmi utt. Protams, ka pareizrakstība ir būtisks personīgā zīmola elements, bet tekstu vajadzētu sākt koriģēt tad, kad visas idejas ir uzrakstītas, tas ir pabeigts. Pretējā gadījumā, ik pēc laika pievēršoties kļūdām, vēl pārliecinoties par vārdu pareizrakstību Google, Tu vari pazaudēt domu.

4. Atrodi sava stāsta unikalitāti

Katram ir savs stāsts, kāpēc viņš darbojas vienā vai otrā nozarē, kas ir viņa stiprās un, kas ne tik stiprās puses. Profesionāļi un viedokļu līderi dažādās nozarēs pasaulē ir ļoti daudz, tāpēc mūsdienās visvairāk izceļas un pamanāmāki ir tieši tie personīgie zīmoli, kas starp desmitiem tūkstošu cilvēku, kas arī ir izcilības treneri, influenceri vai pasākumu organizatori, atrod to savu īpašo pieeju, atšķirtību no citiem.

5. Bagātini savu valodu

Lai daudz rakstītu, paustu viedokli, ģenerētu idejas, mums ir arī daudz jāzina. Augot mūsu profesionalitātei, aug arī prasības pēc tā, kas jauns mums vēl jāapgūst. Zināšanu pilnveide lasot, analizējot, sekojot līdzi jaunumiem nozarēm ir tie uzdevumi, kas ik dienu jāveic katram, kas vēlas veidot spēcīgu personīgo zīmolu. Erudīcija ir ļoti vērtīga personīgā zīmola īpašība.

Atpakaļ