Pakalpojumu piegādes koordinators/-e (Lietotāju atbalsta speciālists/-e)
DarbaGuru klients
DarbaGuru klients ir starptautisks, inovatīvs tehnoloģiju uzņēmums, kas veido infrastruktūru, kura nodrošina nākotnes savienoto sabiedrību.
Pakalpojumu piegādes koordinators/-e (Lietotāju atbalsta speciālists/-e) ir atbildīgs/-a par kvalitatīvu pakalpojumu piegādes nodrošināšanu starptautiskajiem biznesa klientiem. Tu palīdzēsi veikt pakalpojumu konfigurēšanu atbilstoši klienta prasībām, koordinēsi pakalpojumu piegādes aktivitātes starp iekšējām komandām un ārējiem partneriem, sekosi līdzi progresam atbalsta sistēmās un nodrošināsi, ka visa dokumentācija un procesi tiek izpildīti precīzi un noteiktajos termiņos. Tavos pienākumos ietilps arī saziņas nodrošināšana ar klientiem visā pakalpojuma piegādes ciklā un operatīvo noviržu risināšana.
Šī vakance ir piemērota Tev, ja Tev ir:
- Pieredze IT / telekomunikāciju jomā, pakalpojumu piegādes vadībā vai līdzīgā tehniskā vidē (tiks uzskatīta par priekšrocību);
- Tehniskās zināšanas datu sakaru vai tīklu jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību);
- Vēlme risināt problēmas un uzņemties atbildību par savu darbu, nodrošinot klientu apmierinātību;
- Izcilas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- Spēja ātri apgūst un efektīvi pielietot procedūras un rīkus;
- Spēja teicami saplānot un strukturēt savu darbu ikdienu;
- Labas MS Office 365 prasmes, īpaši Excel;
- Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski) komunikācijai ar starptautiskajiem klientiem un kolēģiem.
Tavi galvenie pienākumi būs:
- Koordinēt pakalpojumu piegādi no pasūtījuma saņemšanas līdz pakalpojuma aktivizēšanai
- Ievērot noteiktās procedūras, nodrošinot plūstošu un strukturētu piegādes izpildi;
- Sekot līdzi pakalpojumu piegādes progresam un uzturēt precīzus datus atbalsta sistēmās;
- Pārvaldīt komunikāciju ar klientiem, piegādātājiem un iekšējām komandām;
- Analizēt klientu vajadzības, interpretēt līgumus un plānot piegādes;
- Atbalstīt problēmu risināšanu, izmaiņu ieviešanu un kvalitātes pārbaudes piegādes laikā;
- Veicināt korektu rēķinu sagatavošanu, atskaišu veidošanu un klientu apmierinātību.
Uzņēmums piedāvā:
- Sākuma algu 1300–1600 EUR (bruto), pirms nodokļiem;
- Uzņēmuma labumu grozu: veselības apdrošināšanu, apmācības, prēmijas, korporatīvās atlaides u.c.;
- Iespēju profesionāli augt un attīstīt savu karjeru;
- Draudzīgu un atbalstošu darba vidi.
Darba laiks: pilna slodze
Darba vieta: Rīga, Latvija (iespējams hibrīddarba režīms)
Lai pieteiktos vakancei, lūgums, aizpildīt pieteikuma anketu, vai nosūtīt savu CV angļu valodā uz e-pastu: cv@darbaguru.lv. Konfidencialitāte tiek garantēta.
N.B. Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.