Ko personāla atlases speciālists gribētu redzēt Tavā LinkedIn profilā

Ko personāla atlases speciālists gribētu redzēt Tavā LinkedIn profilā
Photo by nan palmero, CC license

Nav noslēpums, ka veicot atlases projektus, personāla atlases speciālisti diezgan aktīvi izmanto lietišķo kontaktu veidošanas sociālo tīklu LinkedIn, jo tur var uzrunāt pieredzējušus dažādu nozaru speciālistus vai vadītājus, lai piedāvātu izskatīt aktuālo vakanci, karjeras iespējas citā uzņēmumā.

Ja gribi tikt uzrunāts no personāla atlases speciālista puses, pievērs uzmanību, kā sevi pozicionē šajā sociālajā tīklā. Strādājot ar LinkedIn resursu, personāla atlases un personīgās zīmolvirzības konsultāciju uzņēmuma DarbaGuru speciālisti formulējuši dažas būtiskas atziņas, ko gribētu redzēt potenciālā kandidāta profilā.

1.Fakti

Pastāv simtiem rakstu par pareizu vārdu, uzrunājošu teikuma formu lietojumu Tavā CV, motivācijas vēstulē vai pieteikumā darbam, taču šeit personāla atlases speciālists grib redzēt kodolīgu informāciju. Atstāj daiļrunību un sarežģītās gramatiski pareizās teikumu konstrukcijas klātienes prezentācijai, lai radītu iespaidu par savu bagāto valodu. Te vajadzīgi īsi un kodolīgi fakti:

  • Uzņēmuma nosaukumi, kuros strādāji vai strādā
  • Datumi
  • Amata pozīcijas
  • Trīs līdz pieci apakšpunkti zem katra amata ar galvenajiem pienākumiem vai sasniegumiem (ne pilni, gramatiski pareizi teikumi, bet gan uzskaitījums)

2.Skaidra karjeras virzība

Tam lieliski noder akcentējumi jeb atslēgvārdi

  • pie katras pozīcijas apraksta vai apakšpunkta;
  • profila virsrakstā, kas atspoguļojas zem vārda un uzvārda;
  • ievadā, kur vari iekļaut nākotnes mērķus un profesionālās ambīcijas.

Piemēram, ja vēlies savu karjeru veidot saistībā ar pārdošanu un vadību, tad iezīmē savu karjeras ceļu. Atslēgvārdi līdz ar to būs „pārdošana”, „pārdošanas vadība”, „pārdošanas plānošana”, „pārdošanas plāna izpilde”, „pārdošanas apmācības”, „pārdošanas personāla atlase”, „pārdošanas guru” u.tml.

3.Tavi kontakti

Vai Tavu kontaktu lokā ir cilvēki, kuri Tevi rekomendē? Vai Tavu kontaktu lokā ir konkrētās nozares profesionāļi, eksperti? Personāla atlases speciālists tādējādi novērtē, vai Tev piemīt interese profesionāli augt, dibināt kontaktus, meklēt sev mentorus.

4.Profesionāla fotogrāfija

Vizuālais izskats, ģērbšanās stils vai pat fotogrāfijas tehniskā kvalitāte daudz ko var pastāstīt par cilvēku, kas to pievienojis savā profilā. Atceries, LinkedIn ir biznesa un profesionālo kontaktu vide. Te nav vieta neformālajām bildēm. Esi korekts un lietišķs. Tajā pašā laikā, nav arī vieta pases fotogrāfijām. Tu taču gribi dibināt kontaktus, vai ne?

Raksts publicēts:
07.04.2015., LATVIJAS AVĪZE - http://www.la.lv/ko-personala-atlases-specialists-gribetu-redzet-tava-linkedin-profila/
07.04.2015., FOCUS - http://www.focus.lv/bizness/biznesa-vide/ko-personala-atlases-specialists-gribetu-redzet-tava-linkedin-profila
08.04.2015., 7GURU - http://www.7guru.lv/blog/viedokli/ko-personala-atlases-specialists-gribetu-redzet-tava-linkedin-profila/
08.04.2015., APOLLO - http://apollo.tvnet.lv/zinas/ko-personala-atlases-specialists-gribetu-redzet-tava-profila/687933

Atpakaļ