Klientu atbalsta menedžeris/-e

Ieteikumi biznesam, SIA

BNI (Business Network International) ir pasaulē zināmākā un lielākā organizācija, kuras pamatā ir darījumu noslēgšana un biznesa attīstība, izmantojot ieteikumus un atsauksmes. Tā darbojas kopš 1985. gada un apvieno vairāk nekā 200 000 uzņēmumu vairāk nekā 65 valstīs. BNI pamatvērtības: dots devējam atdodas jeb Givers Gain® princips; biznesa attīstība, izmantojot stratēģiskas attiecības; pozitīvisms; uzticamība un kvalitāte; pienākuma apziņa un nepārtraukta izglītošanās. BNI Latvia birojs paplašinās un aicina pievienoties savai komandai pozitīvu un atvērtu klienta atbalsta speciālistu.

Galvenie uzdevumi:

  • uzturēt un pilnveidot izcilu klientu apkalpošanas servisu;
  • plānot un organizēt iekšējos pasākumus, lai uzlabotu klientu pieredzi;
  • nodrošināt klientiem iekšējo komunikāciju;
  • sniegt atbalstu klientiem dažādu jautājumu risināšanā saistībā ar BNI.

Prasības kandidātiem:

  • lieliskas, uz klientu orientētas komunikācijas prasmes un pozitīvisms;
  • ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski);
  • ļoti labas plānošanas prasmes un spēja organizēt savu darba laiku;
  • spēja strādāt komandā un individuāli.

Par priekšrocību tiks uzskatītas:

  • projektu vadības prasmes;
  • pieredze klientu atbalsta funkciju vai servisu nodrošināšanā.

Uzņēmums piedāvā:

  • klātesamību Latvijas uzņēmumējdarbības vidē;
  • starptautisku, uz attīstību vērstu darba vidi;
  • elastīgu darba laiku;
  • atalgojumu no 750 EUR neto (pēc nodokļu nomaksas).

Darba laiks: pilna laika

Pieteikumu lūdzu sūtīt uz tereze@darbaguru.lv