Ieteikumu mārketinga meistarklašu cikls "Kā tīklot profesionāli"

Ieteikumu mārketinga meistarklašu cikls "Kā tīklot profesionāli"

Mūsdienās popularitāti ieguvusī tīklošana ir ne tikai jaunu kontaktu dibināšanas un sava redzesloka paplašināšanas veids, bet arī efektīvākais veids, kā palielināt uzņēmuma apgrozījumu un peļņu.

1. meistarklase - 14. septembrī plkst. 14.00–17.00

Profesionāla līmeņa tīklošana - efektīvākais uzņēmuma izaugsmes veids

Meistarklasē runāsim un praktiski darbosimies ar šādiem jautājumiem:

  • Ieteikumu mārketings - kas, kā un kāpēc?
    Cik veidos var palielināt uzņēmuma apgrozījumu? Kā izvēleties pareizo tīklošanas organizāciju Jūsu uzņēmumam? Ar ko atšķiras tīklošanas organizācijas Latvijā?  Kā tīklo profesionāļi?
     
  • Kā uzņēmumam saņemt labākos ieteikumus un pārvērst tos naudā.
    Kas raksturo labu ieteikumu? Un kas ir slikts ieteikums? Kā definēt savu prasījumu? 15 veidi, kā prezentēt sevi, lai saņemtu labus ieteikumus.
     
  • Redzamība, uzticamība, peļņa - trīs efektīvas tīklošanas pīlāri.

2. meistarklase - 12. oktobrī plkst. 14.00–17.00

Noderīgo kontaktu loka un ieteikumu ģenerētāju komandas izveide

Katra cilvēka kontaktu loks dalās trīs kategorijās. Šajā ieteikumu mārketinga meistarklasē runāsim par to, kā tās saskatīt, pārvaldīt un izmantot savu profesionālo mērķu sasniegšanai.

Meistarklasē apskatīsim šādus jautājumus:

  • kontaktu kategorijas un kā tajās identificēt nepieciešamos ‘'spēlētājus'';
  • kā izveidot komandu, kas ģenerē kvalitatīvus biznesa ieteikumus Jūsu uzņēmumam;
  • 10 populārākās ieteikumu radīšanas stratēģijas, kuras izmanto tikai 1% cilvēku pasaulē, lai motivētu ieteikumu ģenerētāju komandu.

Netīklojiet ar klientu, tīklojiet ar sadarbības partneri. Nereti var izrādīties, ka vislabākais sadarbības partneris ir Jūsu konkurents.

3. meistarklase - 16. novembrī plkst. 14.00–17.00

Ieteikumu mārketinga stratēģijas izveide un finanšu plānošana

Meistarklasē runāsim un praktiski darbosimies ar šādiem jautājumiem:

  • laika un citu resursu novirzīšana konkrētajiem ieteikumu avotiem;
  • pārdošanas plānošana no ieteikumu mārketinga;
  • kā sekot līdzi rezultātiem un kā tos novērtēt;
  • dažādas motivācijas programmas ieteikumu partneriem un ‘' karsto’' ieteikumu piltuve.

Meistarklases vada finanšu un ieteikumu mārketinga eksperts Edgars Zālītis

Meistarklašu norises vieta: Dzirnavu ielā 57A, Rīgā, kopstrādes telpās "Regus", 2.stāvā.

Dalības maksa vienā no izvēlētajām meistarklasēm vienam cilvēkam - 49 EUR
10% atlaide IIZI kupona īpašniekiem, LTRK un BNI biedriem
Pērkot dalību visās 3 meistarklasēs (meistarklašu cikls) - 110 EUR (ietaupījums 37 EUR)

Papildu jautājumiem: academy@darbaguru.lv vai +371 28 369 212 (Sigita)

Atpakaļ