Kāds ir labi izvēlēts LinkedIn profila foto?

Kāds ir labi izvēlēts LinkedIn profila foto?
Free stock photo pexels.com

Lai arī Latvijā, salīdzinot ar citām valstīm, sociālais tīkls LinkedIn vēl nav ieguvis tik lielu popularitāti, tomēr to arvien aktīvāk lieto un tā funkcijas izmanto arī šeit. Pirmais, ko LinkedIn ierauga Tavs potenciālais kontaktu loks ir profila foto. Kādu to izvēlēties, lai tā izskatītos pēc iespējas profesionālāk?

Atbilstoša izmēra

Vienmēr atceries, ka katram sociālajam tīklam, foto un titulbildēm tajos ir atšķirīgi izmēri. Lai attēls izskatītos kvalitatīvi, tas jāpielāgo attiecīgā sociālā tīkla izmēriem. Kvalitatīvs attēls vienā vietā, var izskatīties izplūdis vai pārāk mazs citā. Ja ar šādām tehniskām detaļām esi uz "jūs", tad palūdz palīdzību profesionālam fotogrāfam vai digitālā mārketinga speciālistam, kas ar sociālajiem tīkliem un foto izmēru pielāgošanu strādā ik dienas.

Tuvplāns

Profila foto noteikti ir jābūt redzamai Tavai sejai tuvplānā un pārējam ķermenim aptuveni līdz plecu joslai. Būtu ļoti vēlams, lai esi nofotografēts tik tuvu, ka redzami sejas vaibsti, tiešs nevis novērsts acu skatiens.

Dzīva vide

Lai arī profesionāls foto prasa ieturēt zināmu formalitāti, tomēr vēlams, lai tas nebūtu pavisam stīvs, ar baltu fonu no fotostudijas un samākslotu sejas izteiksmi. Vislabāk, ja fons ir dzīvs, ar kādu neitrālu krāsu, Tevi pilsētvidē vai, piemēram, konferencē. Attēlam vajadzētu būt uzņemtam ar profesionālu fotoaparātu, jo arī tas ir veids, kā nodod vēstījumu savai auditorijai.

Redz tikai Tevi

LinkedIn profilam noteikti nevajadzētu izvēlēties attēlu, kur esi redzams kopā ar bērniem ceļojumā vai kolēģiem darba pasākumā. Attēlā jābūt redzamam Tev vienam. Lai cik jaukas būtu bildes iepriekš minētajos formātos, tomēr cilvēkiem, kas darba jautājumu sakarā vēlēsies Tevi uzrunāt LinkedIn tīklā, nevajadzētu rasties jautājumiem, kura no bildē redzamajām personām esi Tu.

Profesionāls

Kā jau rakstījām, foto nevajadzētu būt pārāk formālam, jo ar Tevi tomēr sazinās, kā cilvēku, kā personību, nevis tikai kādas nozares pārstāvi bez nekādas emocionālas piesaistes. Tomēr uzņemot foto noteikti padomā par apģērbu, ko izvēlies un make-up. Atceries, ka vislabākā izvēlē vienmēr ir mērenībā, nevis pārspīlējumā. Pēc tā arī vadies, gatavojoties profesionālajai fotosesijai.

Pozitīvs

Smaids un pozitīva attieksme pret pasauli ir viens no pamatnosacījumiem jebkuras sarunas uzsākšanai vai kontaktu dibināšanai. Izvēlies smaidīt un lietot atvērtu ķermeņa valodu gan fotografējoties, gan komunicējot ar apkārtējo pasauli ikdienā.

Atpakaļ