Iemesli, kāpēc Tev vajadzētu pilnveidot personīgo zīmolu

Iemesli, kāpēc Tev vajadzētu pilnveidot personīgo zīmolu
Free stock photo pexels.com

Labas pašprezentācijas spējas ir šodienas must-have, ja vēlies iegūt atpazīstamību un sasniegt savu mērķauditoriju. Daži iemesli, kāpēc ir svarīgi piestrādāt pie sava personīgā zīmola.

Stāsta Tavu stāstu

Kāds teiciens vēsta, ka taciņas pa ideālo ceļu neveidojas no gaidīšanas, ka tās izveidosies, bet gan rīkošanās. Tas pats attiecas uz personīgo zīmolu - tikai strādājot pie tā, Tevi pamanīs. Visiem taču zināms, ka tikai strādājot pie mērķa sasniegšanas, mums to patiešām arī izdosies paveikt.

Palielina biznesa vērtību

Šodien cilvēki pērk pakalpojumu vai produktu no personības, cilvēka, nevis uzņēmuma. Ir taču dzirdēti stāsti, kur labam speciālistam pārejot no vienas darbavietas uz otru, liela daļa klientu seko viņam, jo zina, ka tieši šis speciālists vislabāk sapratīs, ko klients vēlas. Tāpēc neatkarīgi no tā vai strādā pie kāda vai Tev ir savs uzņēmums – ir jāsāk ar sevi. Tev savos potenciālajos klientos un sadarbības partneros ir jāvieš pārliecība par Tavu uzticamību un punktualitāti.

Konkretizē darbības virzienu

Tas izklausās vienkārši atbildēt uz jautājumu "kas es esmu?", bet, kad mēs ķeramies pie atbildes formulēšanas, tas vairs nešķiet tik viegls uzdevums, bet tajā pašā laikā var atnest jaunus atklājumus. Tomēr uz lapas uzrakstot atbildi gan par to, kas es esmu, gan to, ko es varu dot – tas ļaus lieki netērēt resursus un maksimālu atdevi ieguldīt sava zīmola pilnveidē.

Padara Tevi pamanāmu

Starp neskaitāmu ideju un informācijas daudzumu, lai mūs pamanītu, ir jāizvērtē ar ko tieši Tu atšķiries no citiem. Jāliek uzsvars uz darba kvalitāti, kādām produkta īpašībām, klientu apkalpošanu. Tas katram pašam ir jāsaprot un uz to arī jāstrādā savas atpazīstamības veicināšanā.

Palīdz pilnveidot pakalpojumu un palielina ieņēmumus

Brīdī, kad ar savu spēju prezentēšanu būsi ieguvis klientu uzticamību, tas iegūs domino kauliņu efektu, kad pārliecinoties cik labi Tu strādā vai nekad nekavē tikšanos, vienmēr nosūti apsolīto e-pastu, cilvēki šo informāciju sāks nodot viens otram un ar savu rīcību Tu būsi iedevis impulsu personīgā zīmola attīstībai. Ar personīgo zīmolu ir tāpat, kā ar uzņēmuma zīmolu, lai cik labs tas būtu, pie tā visu laiku ir jāturpina strādāt.

Emocionāli piesaista auditoriju

Cilvēki nav roboti un nav veidoti tā, lai viss par ko tie spētu domāt ir cipari, aprēķini, budžets, peļņas gūšanu. Mēs esam emocionālas būtnes un labi veidots personīgais zīmols rada cilvēkos emocionālo piesaisti. Tāpēc dalīšanās savās pārdomās, viedoklī un piedzīvotā emocijās ir labs veids savu personīgo zīmolu padarīt košāku. Nereti par kompāniju zīmoliem saka, ka cilvēki mēdz pirkt sajūtas, ko rada šo uzņēmumu produkti un pakalpojumi. Un arī runājot par personīgo zīmolu, cilvēki pie Tevis tieksies, ja būsi patīkams savā komunikācijā. Par to, kā pilnveidot savas komunikācijas prasmes vari lasīt DarbaGuru padomu rakstā "10 padomi, kā pilnveidot ķermeņa valodu atvērtai sarunai ar auditoriju" 

Atpakaļ