Noderīgi padomi spēcīgam LinkedIn profilam

Noderīgi padomi spēcīgam LinkedIn profilam
Free stock photo pixabay.com

Biznesa pasaulē mēs cilvēkus vērtējam ne tikai pēc viņu ārējā izskata, it īpaši pirmo reizi satiekot, bet arī sociālo mediju vidē. Personīgā zīmola un Jūsu karjeras attīstībā svarīgi ir izveidot spēcīgu un kvalitatīvu LinkedIn profilu.

LinkedIn reģistrējušies ir vairāk kā 350 miljoni profesionāļu. Lai izceltos viņu vidū, Jums ir jāpievērš liela uzmanība profila izveidē. Kā to pareizi un efektīvi izdarīt? Sniegsim Jums dažus noderīgus padomus.

Virsraksts

Tas ir pats svarīgākais Jūsu profilā. Tam jābūt īsam, radošam un ar iekļautiem atslēgas vārdiem, kas citiem cilvēkiem uzreiz ļauj skaidri uztvert Jūsu pārstāvēto nozari un Jūsu lomu tajā.

Vārds

Iekļaujiet tajā pilnu vārdu – pirmo vārdu, uzvārdu, un, ja Jums tāds ir, tad arī otro vārdu vai dubulto uzvārdu. Šī nav vieta, kurā izmantot dažādus segvārdus vai humoristiskas atsauces uz amatu nosaukumiem, piemēram, „pārdošanas rokzvaigzne” vai „izstrādātāja nindzja” u.tml.). Lielisks piemērs varētu būt šāds – Jānis Kalniņš. Godalgots sporta psihologs, kurš strādā ar dažiem no labākajiem sporta cilvēkiem Anglijā.

Jūsu profila adrese (URL)

Pielāgojiet Jūsu LinkedIn profila adresi tā, lai citiem cilvēkiem būtu viegli Jūs atrast. Sameklējiet Jūsu īpašo profila adresi gaiši pelēkā kastē zem Jūsu vārda, uzklikšķiniet uz „Labot” pogas un izmainiet to. Nodzēsiet nost tos visus ciparus aiz Jūsu vārda, kas parādās profila adresē! Izlabojiet to, piemēram, šādi: linkedin.com/in/janiskalnins

Profila bilde

Pirmais iespaids ir svarīgs gan biznesa tikšanās laikā, gan arī tad, kad cilvēki aplūko Jūsu profila bildi. Jūs taču paši arī esat vērtējuši citus cilvēkus pēc viņu profila bildes, vai ne? Lai LinkedIn profila bilde būtu veiksmīga un piemērota Jūsu personīgajam zīmolam, piedomājiet par tās kvalitāti un stilu. Ir vērts sarunāt profesionālu fotogrāfu, kas Jums izveidos kvalitatīvas un labas bildes, ko pēc tam varēsiet izmantot arī citos sociālajos medijos, mājaslapā vai kur citur biznesā un personīgajā zīmolvedībā. Ņemiet vērā, ka LinkedIn atšķiras no Facebook. Profila bildē Jums ir jāizskatās dabiski – tā nav gluži pases bilde ar nopietnu sejas izteiksmi, bet nevajag arī pārspīlēt ar muļķīgu smaidu! Skatienam jābūt vērstam pret objektīvu, sejai jābūt iecentrētai, atstājot brīvu laukumu tai apkārt. Un nekādus dzīvniekus sev blakus! Esiet bildē tāds, kāds Jūs esat ikdienā sastopams darba vidē, un tad viss būs kārtībā!

Ievērojot šos vienkāršos, bet ļoti būtiskos padomus, Jūsu LinkedIn profils būs pārliecinošs, kvalitatīvs un labs rīks personīgajā zīmolvedībā. 

Atpakaļ