Kāpēc katram Jūsu uzņēmuma darbiniekam būtu jāizmanto LinkedIn

Kāpēc katram Jūsu uzņēmuma darbiniekam būtu jāizmanto LinkedIn
Free stock photo pixabay.com

Personīgā zīmolvirzībā un arī uzņēmuma tēla veidošanā būtiska nozīme ir sociālajiem medijiem. Daudzi darba devēji bloķē uzņēmuma datorus un piekļuvi LinkedIn, jo baidās, ka darbinieki meklēs jaunu darbu vai būs tiešsaistē darba laikā. Saskaņā ar neseno pētījumu, 10% ASV darbinieku nav atļauts darba vietā izmantot LinkedIn, jo piekļuve ir bloķēta. Šie uzņēmumi neizmanto iespējas veidot uzņēmējdarbību, palielināt lojalitāti un stiprināt darbinieku iesaistīšanos. Lūk, kā Jūsu uzņēmums var gūt labumu no mērķtiecīgas programmas, kas mudina darbiniekus izmantot LinkedIn katru dienu!

1. Jūsu zīmola palielināta redzamība

Izmantojot LinkedIn, darbiniekiem ir par 70% lielāka iespēja iesaistīties Jūsu uzņēmuma  atjauninājumos. Kad Jūsu uzņēmuma darbinieki izmanto iespējas nospiest „patīk” vai „dalīties” statusa atjauninājumos, viņi padara tos redzamus savām kontaktpersonām. Tas ir lielisks apliecinājums tam, ka katrs darbinieks ir zīmola vēstnesis. BrightEdge pētījums liecina, ka uzņēmumiem, kuru darbinieki izmanto LinkedIn, ir daudz vairāk sekotāju. Faktiski 9 no 10 populārākajiem zīmoliem, kuriem ir visvairāk LinkedIn sekotāju, 60% no tiem ir tieši pateicoties viņu darbinieku aktīvai LinkedIn lietošanai. Un, kad darbinieki komentē uzņēmuma paziņojumus, šī ziņojuma redzamība palielinās. Jo vairāk uzņēmuma lapai sekotāju, jo augstāk tiks vērtēta Jūsu lapa LinkedIn meklēšanas rezultātos, radot lielāku sasniedzamību un potenciālu mijiedarbību ar Jūsu saturu.

Kad Jūsu darbinieki savos profilos atjauno informāciju par darba pieredzi un izvēlas no LinkedIn saraksta Jūsu uzņēmumu, šī ziņa uzreiz parādās Jūsu uzņēmuma lapā, un viņi ne tikai uzreiz automātiski kļūst par Jūsu lapas sekotājiem, bet arī viņu lapā uzreiz parādās uzņēmuma logo ar saiti atpakaļ uz Jūsu uzņēmuma lapu. Un Jūsu uzņēmums gūst arī labumu tad, ja darbinieks pie savas kontaktinformācijas kā vienu no linkiem norāda uzņēmuma mājaslapu.

Ja Jūsu uzņēmuma darbinieki neizmanto LinkedIn un Jūs neveicināt viņus uz uzņēmuma lapas satura (raksti, reklāmas, video, preses relīzes) dalīšanos ar citiem lietotājiem no viņu kontaktpersonu loka, Jūs ierobežojat saziņas iespējas. Nepalaidiet garām šīs efektīvās iespējas, lai tās būtu pamanāmas mērķauditorijai! Mudiniet darbiniekus iesaistīties uzņēmuma lapas saturā LinkedIn. Un arī Jūsu personīgais zīmols kā lieliskam uzņēmuma vadītājam būs vēl profesionālāks darbinieku acīs, ja pārliecināsiet viņus par LinkedIn izmantošanu.

2. Pastāvīgi zīmola vēstnieki

Kad kāds apskata Jūsu darbinieka LinkedIn profilu, viņš ne tikai runā par šī darbinieka personīgo zīmolu, bet arī par Jūsu uzņēmuma zīmolu. Ja Jūs palīdzat savam personālam veidot profesionālus un pārliecinošus profilus un parādāt, kā iesaistīties un palikt savienojumā viņa personīgā zīmola kopienā, tādā veidā Jūs nosūtāt ziņojumu par savu uzņēmumu ikvienam, kas apmeklē viņu profilus vai komunicē ar viņiem. Tas ir vērtīgi klientiem, potenciālajiem klientiem, biznesa partneriem, kā arī esošajiem un nākamajiem darbiniekiem. Izmantojot savu darbinieku profilus, viņi var redzēt Jūsu darbinieku talantus un īpašās prasmes.

Ja Jūs esat profesionālo pakalpojumu biznesā, tad tas ir vēl svarīgāk. Padomājiet par katra darbinieka LinkedIn lapu kā par produkta lapu, jo Jūsu talants tiešām ir piedāvājums. Norādot savas labākās vērtības, Jūs kaut ko sakāt arī par savu uzņēmumu un darbinieku kvalitāti.

Sociālo mediju galvenā priekšrocība ir tā, ka tie ir padarījuši uzņēmējdarbību cilvēcīgāku. Jo vairāk Jūsu uzņēmuma darbinieki izmanto sociālos medijus, lai iesaistītos jūsu uzņēmuma kopienā, jo vairāk viņi ir saistīti ar uzņēmuma identitāti. Ja Jūs nopietni domājat par uzticama uzņēmuma izveidi, kurai ir spēcīgas emocionālās saites ar klientiem, ir pienācis laiks iesaistīt visus uzņēmuma darbiniekus šajā procesā, ne tikai Jūsu uzņēmuma pārdošanas cilvēkus.

3. Uzlabotās domas

Ja Jūs saviem darbiniekiem darba vietā bloķējat piekļuvi LinkedIn vai atturat viņus no profilu veidošanas, tas norāda uz to, ka Jūs viņiem neuzticaties, bet uzticība ir būtiska spēcīgu attiecību veidošanā. Ja Jūsu attiecības ar darbiniekiem ir balstītas uz apsūdzībām, Jūs tā tikai panāksiet, ka viņi pametīs Jūsu uzņēmumu.

Pamudinot darbiniekus būt kontaktos vienam ar otru arī sociālajos medijos, Jūsu uzņēmums tajā gūst dalību un kļūst saistīts. LinkedIn arī kalpo kā lielisks informatīvs rīks, palīdzot dažādām nodaļām būt lietas kursā par to, ko citi dara, pamatojoties no tā, ar kādu informāciju viņi dalās. Arī jauni apstiprinoši ieteikumi ar rekomendācijām var būt noderīgi.

Iesaistot ikvienu uzņēmuma darbinieku LinkedIn pasaulē, pārliecinot viņus izveidot profesionālus personīgā zīmola profilus un būt aktīviem šī sociālā medija lietotājiem, Jūs un Jūsu uzņēmums būs tikai ieguvēji. Riskējiet savas personīgās zīmolvedības labā, lai sasniegtu izvirzītos mērķus! Nebaidieties pazaudēt savus darbiniekus tikai tādēļ, ka viņi izmantos LinkedIn

Atpakaļ