Kas raksturo spēcīgu personīgo zīmolu

Kas raksturo spēcīgu personīgo zīmolu
Free stock photo pixabay.com

Mūsdienās vairs nav tik liela nozīme amatam, kādu Jūs ieņemat uzņēmumā, vai Jūsu karjeras ilgumam, bet gan tieši personīgajai zīmolvedībai. Personīgais zīmols pārsniedz gan Jūsu jaunāko darba vietu, gan to, ka Jūs dibināt jaunu uzņēmumu vai esat kāda uzņēmuma līdzīpašnieks.

Jūsu personīgais zīmols ir viss kopā – gan Jūsu personīgā, gan arī profesionālā reputācija. Ir vairākas lietas, ko ir vērts ievērot un kam pievērst lielāku uzmanību, lai Jūs varētu lepoties ar spēcīgu personīgo zīmolu.

  • Vai Jums ir izveidots LinkedIn profils? Vai esat tajā atjaunojis jaunāko informāciju par sevi? Efektīvs LinkedIn profils un rekomendācijas ir tas, ar ko varat sākt veidot spēcīgu personīgo zīmolu. Nākamais solis ir izstrādāt un izplatīt preses relīzi par sevi, gūtajiem panākumiem, svarīgiem jaunumiem personīgā zīmola attīstībā, un to izsūtīt medijiem.
     
  • Esiet aktīvs sociālo tīklu lietotājs, it īpaši izmantojot tos tīklus, kuros ir Jūsu klienti! Nepietiek tikai ar to, ka esat piereģistrējies. Sekojiet līdzi informācijai, kādu sniedz Jūsu klienti, un arī pats dalieties ar Jums svarīgāko un jaunāko informāciju! Tomēr ņemiet vērā arī šo ieteikumu - lai neizvērstos kādi pārpratumi vai asas diskusijas, reliģiju un politiku neaiztieciet! Tās ir tēmas, par kurām jābūt ļoti uzmanīgam, izsakot savu viedokli.
     
  • Veidojiet stratēģisku tīklošanu, iepazīstieties ar plašsaziņas līdzekļos publicēto jaunāko informāciju, kā arī veiciet regulārus ierakstus savā blogā un gūstiet atzinīgu novērtējumu!
     
  • Vai esat kādreiz ierakstījis Google meklētājā savu vārdu un apskatījis pieejamo informāciju par Jums? Ja ne, tad pamēģiniet! Esiet lietas kursā, kādu informāciju par Jums ir iespējams uzzināt, un dariet to regulāri!
     
  • Varbūt līdz šim Jūs par to neaizdomājāties, bet ir vērts pievērst uzmanību arī savam parakstam, kādu Jūs izmantojat e-pasta vēstulēs. Tam ir jābūt profesionālam un ar pieejamu svarīgāko informāciju par Jums. E-pasta paraksts ir ļoti svarīgs, jo pēc tā cilvēki, ar kuriem Jūs sazināties elektroniski, gūst pirmo priekšstatu par Jums un Jūsu personīgo zīmolu.
     
  • Tikpat būtiska nozīme ir pārliecinošai vizītkartei, kas arī rada priekšstatu par Jūsu personīgo un profesionālo reputāciju. Izvēlieties vienkāršu, bet tajā pašā laikā arī piemērotu dizainu, kas visprecīzāk raksturo Jūsu personīgo zīmolu. Vizītkartes ir nozīmīgs instruments, ko izmantot, tiekoties ar iespējamiem klientiem.
     
  • Vai Jūsu personīgā zīmola nosaukums ir vienkāršs un neaizmirstams? Vai tas paliek cilvēku atmiņā un nav sarežģīts? Padomājiet par to!
     
  • Spēcīgu personīgo zīmolu raksturo arī profesionāla mājaslapa. Tajā pavisam noteikti ir vērts ieguldīt daudz laika, enerģijas un resursu, lai izveidotu atbilstošu Jūsu personīgajam zīmolam. Ievērojot visus šos ieteikumus, Jūsu personīgā zīmolvedība gūs panākumus un sasniegs lieliskus rezultātus. 
Atpakaļ