1. Nepilnīgi aizpildīti profili, kas nesniedz nekādu informāciju par tā īpašnieku
Tie ir profili bez fotogrāfijām, patreizējā amata un uzņēmuma norādes, kompetencēm u.tml. Reģistrēties vai nereģistrēties kādā no sociālajiem tīkliem, tā ir katra paša izvēle. Taču, ja reiz esat izveidojis profilu, tad parūpējieties, lai tas tiktu atbilstoši noformēts. Tukšie profili, kas tiek atspoguļoti meklēšanas rezultātos, kad tiek ievadīts Google meklētājā Jūsu vārds un uzvārds, neko labu neliecina par Jūsu personīgo zīmolu.
2. Aizdomīgu un nepazīstamu kontaktu apstiprināšana un pievienošana savam paziņu lokam
LinkedIn profils kalpo kā vizītkaršu blociņš, kurā ievietojat noderīgo kontaktpersonu vizītkartes, lai pēc nepieciešamības ar kādu no tām sazinātos. Pievienojiet tikai tos kontaktus, ar kuriem esat gatavi runāt par sadarbību.
3. Bezpersonisku ielūgumu sūtīšana
Sūtiet ielūgumus pievienoties Jūsu kontaktu lokam korekti noformētus. Sasveicinieties, uzrunājiet cilvēku vārdā, atgādiniet, kur un kādā sakarā esat tikušies, norādiet, ar kādu mērķi viņu uzrunājat. Esiet pozitīvi un mērķtiecīgi!
Uzziniet vairāk par individuālajām konsultācijām profesionāla LinkedIn profila izveidei