Vai, piemēram, cits stāsts, kurā kāds bijis uz tik ļoti daudzām intervijām, ka beigās neviens pat nebija izteicis piedāvājumu sākt strādāt. Nemaz nerunājot par gadījumiem, kad šķietami labam kandidātam vispār nemaz nepiezvana, lai informētu par atlases gaitu.
Caurskatot šādus gadījumus, jānonāk pie secinājuma, ka šīsdienas globālajā uzņēmējdarbības vidē realitāte ir tāda, ka personīgais zīmols dod unikālas konkurences priekšrocības, kas palīdz virzīt sev straujāku karjeras izaugsmi, jo precīzi izstāsta par Jums, kas Jūs esat, ko Jūs darāt, kādas ir Jūsu vērtības un kas Jūs padara laimīgu un motivē.
Personīgais zīmols ir veids, kā kontrolēt savas karjeras iespējas un nošķirt sevi no citiem, kas veic tādu pašu darbu kā Jūs, jo Jūs, atšķirībā no citiem, uztver kā tirgus dalībnieku un būtisku resursu, kas vilina un ieintriģē potenciālos darba devējus. Tātad ir iespējas iegūt sev pareizu darbu.
Personīgais zīmols ietver virkni mārketinga stratēģiju, kas piemērotas tieši indivīdam. Kad virzāt visus pasākumus, kas saistīti ar personīgo zīmolvedību, Jūs iegūstat savu reputāciju un to, kā citi Jūs uztver un ar Jums mijiedarbojas. Jūsu personībai šajā brīdī radīsies pavisam cita vērtība.