Kā pārvērst savu dzīves stāstu par personīgā zīmola stāstu?

Kā pārvērst savu dzīves stāstu par personīgā zīmola stāstu?
Free stock photo pixabay.com

Kad esat ticis pie savas atklāsmes un savām fokusa interesēm, un kad atlicis tikai sapnis iegūt vairāk klientu, tikt pie vārda un būt pamanāmam, uzklausītam un galu galā gūt jaunus panākumus, tad, lai sāktu pārvērst savu dzīves stāstu personīgā zīmola stāstā, ir vienkārši jāuzraksta par sevi grāmata.

Kāpēc tieši grāmata? Jo grāmata ir lielisks personīgās zīmolvirzības instruments, lai komunicētu ar citiem, efektīvi sevi reklamētu plašākai auditorijai, izglītotu, demonstrētu savas zināšanas, prasmes, pieredzi un galu galā izstāstītu savu stāstu. Grāmata atspoguļos Jūsu dzīves gājumu un palīdzēs citiem projicēt Jūsu personīgo zīmolu un kompetences profilu.

Atliek tikai šo stāstu profesionāli un elpu aizraujoši pārnest uz baltas lapas. Un šeit varētu nākt talkā daži padomi, kā to sākt.

Atrodiet fokusu

Pirms sākat rakstīt, izmantojiet nedaudz sava laika, lai pārdomātu savu ceļojumu un izceltu tos notikumus un starpgadījumus, kas veda Jūs uz rezultātu vai lika Jums no šī gadījuma mācīties. Piemēram, vai bija kāds konkrēts brīdis, kas izmanīja Jūsu dzīvi?

Sāciet ar strukturēšanu

Lai sāktu savu stāstu, sāciet to ar dažiem vispārīgiem jēdzieniem un idejām, kas palīdzētu Jums strukturēt savas domas. Paturiet prātā, ko ar savu stāstu vēlaties panākt. Jūsu mērķis ir pastāstīt savam lasītājam, kas Jūs motivē iet uz priekšu un kas ir Jūsu bizness. Pievērsiet uzmanību tam, kā Jūs vēlētos, lai lasītājs justos pēc Jūsu stāsta izlasīšanas. Tāpat pārliecinieties, ka katram vispārīgam jēdzienu un ideju strukturējumam ir savs apakšstāstījums, un vēlāk pie tiem atgriezieties.

Ieintriģējiet lasītāju ar ļoti lielu atvērtību

Jūsu stāstam nebūs nekāds labums, ja to neviens nelasīs. Līdz ar to sāciet ar spēcīgiem paziņojumiem, kas piesaistīs lasītāja uzmanību un dos iemeslus turpināt lasīt. Piemēram, nesāciet ar “tagad es Jums pastāstīšu savu ceļojumu”, bet labāk – “bija laiks kontrolēt savu dzīvi”, kas radīs lielāku intrigu.

Ievads, iztirzājums, nobeigums

Tās ir Jūsu stāsta svarīgākās sastāvdaļas. Bez tām Jūsu stāsts var novirzīties no fokusa, un auditorija būs zaudējusi interesi un lasīšanu. Ievads - pievērš uzmanību un rada noskaņojumu stāstu lasīt vēl. Iztirzājums – labs iztirzājums, kurā satura ziņā ir lielākā stāsta daļa, notur lasītāja interesi un liek domāt par nobeigumu. Stāsta nobeigums - vieta, kur stāsts tuvojas noslēgumam, kur tiek gūta mācība un izdarīti secinājumi.

Stāstiet no sirds

Lai veidotu savu stāstu, pats svarīgākais ir izvairīties no sava stāsta vispārināšanas un izskaistināšanas, jo stāstus uztver diezgan personiski un lasa tie, kas jūtas ievainojami. Daloties ar savu dzīvi, potenciāli lasītāji var sajust saikni ar Jums. Līdz ar to stāstījumam jābūt autentiskam, kas tiešām nāk no sirds.

Jo ātrāk sāksiet strukturēt savu stāstu jau tagad, jo ātrāk un vieglāk sasniegsiet sevis nospraustos mērķus un beidzot tiksiet pāri šim jautājumam, un būsiet soli tuvāk sava personīgā zīmola izveidei.

Atpakaļ