Kā izveidot vienotu personīgo zīmolu, ja Jums ir daudz dažādu interešu?

Kā izveidot vienotu personīgo zīmolu, ja Jums ir daudz dažādu interešu?
Free stock photo pixabay.com

Šis ir vismaz desmit gadus sens jautājums, un ikviens var būt pilnīgi drošs, ka šim jautājumam atbildi cenšas atrast liels daudzums cilvēku. Īpaši tie, kas tikko iesākuši savu personīgā zīmola izveidi un pēc tam iestrēguši vairākus gadus, atbildot uz šo jautājumu.

Atbilde varētu skanēt vienkārši - vienotu interešu skaidrība nāk no iesaistīšanās, nevis domām, kas paliek tikai paša galvā. Katrs cilvēks mēģina izdomāt dzīves galvenos lēmumus jau iepriekš, ko darīt, un vienkārši to vēlāk nepaveic. Tā vietā ir jārīkojas un jādodas uz vienu vai otru pusi un jāizjūt tas ceļš, pa kuru dodaties. Ja rodas sajūta, ka tas, ko darāt, ne tikai izdodas, bet arī  rada atgriezenisko saikni, nāks arī īstās atklāsmes - tas ir pareizais ceļš, un tas ir Jūsu vienots personīgais zīmols.

Cita stratēģija, ko varat izmēģināt - uzdod šo jautājumu sev brīdī, kad ir jāpieņem izšķirīgi dzīves lēmumi. Jums radīsies īstās atklāsmes, vai iet uz priekšu vai nē. Vai arī tajā pašā izšķirīgajā brīdī pajautājiet sev - vai pēc 10 gadiem es neko nenožēlošu? Ja būsiet godīgs pats pret sevi, atbildot uz šo jautājumu, Jums radīsies tūlītēja skaidrība, un vairāk pie šī jautājuma neatgriezīsieties.

Un visbeidzot nevajadzētu domāt, ka, fokusējoties uz vienu konkrētu interešu sfēru, tas nozīmētu, ka ignorēsiet savas pārējās intereses vai vairāk īpaši nerunāsiet par tām. Jūs vienkārši vairāk šīs intereses neizmēģināsiet realizēt (īpaši jau vienlaikus), jo nebūs nedz laika, nedz vēlmes patiesi tajās iedziļināties.

Atpakaļ